Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2007

Βόλτα στην Ευρώπη!

Φίλοι μου καλοί, καλοί μου φίλοι! Η κατίνα Τούλα θα σας αποχαιρετήσει για μερικές μερούλες, μιας και ετοιμάζεται για ταξιδάκι στην Ευρώπη!Δε σας λέει το πού, αρκεί μόνο να σας πει ότι από Δευτέρα μπορείτε να περάσετε από το γραφείο της για...υπέροχες σοκολατίτσες ;-)
Θα σας φέρω πολλά νέα από την Ευρώπη, ενώ αξίζει να αναλύσουμε και μερικά πράγματα για τα κορίτσια του εξωτερικού. Τι είναι αυτό που τα κάνει να διαφέρουν από μας?Είναι πιο έξυπνα, πιο όμορφα, πιο πονηρά? Έχουν τη δική μας "κατινιά" στο αίμα τους, ή απαξιούν να ασχοληθούν και να σχολιάσουν το διπλανό τους? Θυμίζουν κάτι σε Desperate Housewives ή στα κορίτσια του Sex and the City?

Από την 6άμηνη διαμονή μου στη Γερμανία προ 4ετίας, η εντύπωση που απέκτησα για τα κορίτσια εκεί ήταν η εξής : Ατημέλητα, απλά, χωρίς φρου-φρου κι αρώματα. Δεν έβλεπες συχνά καλοντυμένες κοπέλες, όπως βλέπεις εδώ καθημερινά στους δρόμους και στα γραφεία. Όσον αφορά το σωματότυπό τους, θα έλεγα πως οι περισσότερες έριχναν μερικούς πόντους στο μέσο Έλληνα άντρα - Πανύψηλες, με άλλοτε ωραία κι άλλοτε άχαρα σώματα, με ωραία μαλλιά, ανοιχτά μάτια και άσπρα δέρματα. Πολλά σκουλαρίκια, κι ένα τσιγάρο στο χέρι από τις πολύ μικρές κιόλας ηλικίες.

Όσον αφορά το φλερτ και το "πέσιμο", οι κοπέλες εκεί είναι πολύυυ πιο διαχυτικές και ανοιχτές με τους άντρες. Ο ρόλος του κυνηγού μοιάζει να έχει κερδηθεί από το γυναικείο φύλο στη Γερμανία, ενώ ο "κερατάς" σε μία σχέση είναι πιο συχνά ο άντρας παρά η γυναίκα.
Δε μου άρεσε αυτή η αναλογία - Εγώ, ως παραδοσιακή Ελληνίδα Κατίνα, προτιμώ τον άντρα κυνηγό, και τη γυναίκα πιο μαζεμένη.Θα μου πεις, και στην Ελλάδα αλλάζει αυτή η αναλογία και βλέπεις ολοένα και περισσότερες γυναίκες να την πέφτουν πρώτες στους άντρες. Δεν ξέρω αν αυτό θεωρείται σωστό ή όχι, εγώ όμως επιμένω πως αυτή είναι δουλειά του αρσενικού!!
Στη Γερμανία, οι γυναίκες βγαίνουν παρέα για να πάνε σε ένα κλαμπ, με σκοπό το βράδυ να γυρίσει η καθεμία..συνοδευόμενη!!! (boys , τ 'ακούτε? Τρέεεεεξτε!)

Άλλες νοοτροπίες, θα μου πείτε! Στην Ιταλία που πήγαμε για 1 βδομάδα διακοπούλες την Άνοιξη, τα κορίτσια ήταν πολύ πιο όμορφα, καλλίγραμμα, είχαν αέρα και τύπο και έμοιαζαν σαν να έχουν βγει από περιοδικό! Και οι άντρες φυσικά το ίδιο ;) Μούρλια, σαν να ξεφύλλιζες περιοδικό και τα μοντέλα να είχαν βγει βόλτα στους δρόμους του Μιλάνου!

Αμ...Μεσόγειος φίλοι μου, Μεσόγειος!!!

3 σχόλια:

Vasiliki είπε...

Τουλίτσα μου, καλό ταξίδι να έχετε και να περάσετε τέλεια!!!

Όσον αφορά τώρα στο θεματάκι που άνοιξες, νομίζω πως όντως οι γυναίκες έχουν αρχίσει να αλλάζουν τις τελευταίες δεκαετίες.. Με την οικονομική της απελευθέρωση η γυναίκα, σα να εκμηδένισε και το ρόλο του αρσενικού. Οι άντρες μάλλον ανήμποροι να αντισταθούν κάθονται θεατές και περιμένουν να δουν ποιά γυναίκα και πότε θα τους κυνηγήσει. Είναι πλέον κυνηγοί χωρίς τα "όπλα" τους..

Στο άλλο θέμα τώρα, δηλαδή στη σύγκριση Ελληνίδων και Ευρωπαίων γυναικών, δε νομίζω πως η σύγχρονη Ελληνίδα έχει και πολλά να ζηλέψει, από την αντίστοιχη Ευρωπαία.. Οκ, ίσως να ζηλέψει μόνο καμιά εικοσαριά πόντους ύψος, τα γαλανά μάτια, την άσπρη επιδερμίδα, τα ξανθά μαλλιά, τα "ίσια" κορμιά.. χιχι Όλα τα άλλα όμως? Η κουλτούρα της Ελληνίδας είναι διαφορετική, γιατί είναι διαφορετικός ο τρόπος με τον οποίο μεγάλωσε, οι αξίες που έχει πάρει από την οικογένεια της.. 6 χρόνια στην Αγγλία συνειδητοποίησα πως δε θα ήθελα σε καμία περίπτωση να είμαι Αγγλίδα, και χαίρομαι που δεν έχασα την ταυτότητα μου :P

Ανώνυμος είπε...

Αυτό ακριβώς το συναίσθημα είχα κι εγώ στη Γερμανία - Δε θα ήθελα να έχω τη νοοτροπία των κοριτσιών στη Γερμανία. Αν και ουσιαστικά η κουλτούρα σου και ο χαρακτήρας σου δεν εξαρτώνται μόνο από του ΠΟΥ μεγαλώνεις αλλά από το ΠΩΣ (οικογένεια, ευκαιρίες), πιστεύω ότι έχουμε κάποια καλά στοιχεία ως Ελληνίδες τα οποία και θα πρέπει να διαφυλάξουμε!:)

Ilias είπε...

Σιγά που έχει το Μιλάνο ωραίους άντρες....